It´s been a while

Det var ett tag sedan nu. Närmare bestämt 4 dagar.
Hoppas ni har kunnat stått ut utan att få en nypa av mitt liv.
Det har iallafall hänt en del.
Var ut på valborg på pubjäveln vi satt här innan och spelade lite ölspel med den berömda kortleken.
Det var skoj vi var ett trevligt gäng.
Kingen är ju kanske inte det roligaste man kan göra en fredag.
Träffade dock malin vilket var trevligt. :)
Lördagen var en enda lång transport sträcka till söndag.
Låg i soffan och bara fanns kollade på den sämsta filmen nånsin.
Territory har jag för mig att den hette. Handlade om ett gäng i Australien som var ute på
en guidad tur för att se krokodiler. Dom hittade dock en krokodil som var lika stor som
en ubåt och det var ju problem. Han käkade dom som jag äter kina puffar.
Nej det får en halv plutt av fem. Tittade på en del fotboll åxå.
Söndagen var det seriepremiär i Div 5 Södra Dalarna.
Vilken premiär sen! Solen sken det var på en fin arena (Domnarsvallen) det var mot
på förhand ett favorit tippat motstånd.
Vi käkade upp dom. När matchen var klar hade vi vunnit med 5-1.
Det var gött jag hade ett mål inne men domaren vinkade av mig för att bollen var ute.
Dock felaktigt. Kunde dock bjuda på det när det endå stod 5-1.
Kanske vanligt när det gäller mig. För snäll av mig.
Sen på kvällen träffades vi nästan hela laget och åt en pizza och tittade på fotboll på Vasaliden.
Mycket trevlig dag!! Kung Dag!
Jobbade på kvällen och vart så jävla förbannad.
Ibland är det inte så bra för själen att jobba på milko.
Vissa bara låter saker rinna av en medan det finns sådana som jag som försöker göra ett bra jobb.
Skrev en lapp till min chef där jag förklarade vad jag tycker.
Kanske inte så smart men bra att han får höra hur det ligger till.

Måndag idag vaknade för inte så längesedan.
Ska städa lite här efter jag surplat i mig morgonkaffet.

Ha en underbar måndag det skall jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0