Söndags uppdatering

Söndag idag. Vaknade och var sjuuukt bakis, snudd på full. :/
Så det var ju inte så spännande.
Hade skoj igår. Buggade med mitt sargade knä men det gick ju bra.
Kan dock inte bugga men jag försökte och gjorde mitt bästa :)
Kan ju berätta om dagen.
Vaknade av klockan vid halv nio gick ner till brorsan och fick frukost.
Sen drog vi till vasahallen för fotbolls match.
Som vi dessutom vann. :)
Sen åkte jag och jobbade mellan 14-19.15
Sen hem och drack en folköl inne i duschen det gjorde ju det samma
för det e ju endå så blaskut.
Åkte ut till västerby byggdegård för att fira Rogers morsa som fyllde 50 i veckan här.
Kom hem vid tre tiden skulle dock inte bli så långvarig där var tanken men men :)

Idag har jag myst i soffan hela dagen så när på en promenix till pizzerian.
Har även kollat på en film nu på kvällen.
Shutter Island nya med DiCaprio. Riktigt bra.
Funderar starkt på att kasta in handuken nu.

Ska besikta bilen imorrn hoppas det går vägen och hoppas jag för det första kommer ut
med bilen för all snö!!!
Vilken miss i planeringen det där vart. Så grymt väder igår och så blir det så här
blir så matt...

Lagom söndags låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0