Mange wondering!

Hur gör man?
Hur man gör är frågan som hela tiden lurar
på ytan i min kropp!

Ingenting är annorlunda inget är sig olikt när det handlar om mig.
Jag är precis bara Magnus precis som vanligt.
Kanske att jag inser vad som skulle kunnas byggas upp.
Jag är lite smartare. Jag är inte dum. Förut kunde jag inte se saker
med öppna ögon för allt var bara jobbigt.
Då kändes det mer som en panik för att jag inte för att fick
saker som behövs i livet.
Nu är det inte samma panik känsla.
Det är mer gillar läget situation.
Det är bara att köra på detta.

Jag citerar Mange Schmidt - Inget att förlora!
Vi har ingenting att förlora och jag vet att det lönar sig att kämpa
Ingenting har vi att förlora och jag vet att det lönar sig att vänta

Varför kan vi inte ha lite flyt ibland
Flyta runt i en båt i en skärgårdshamn

Ja, jag vet att jag är strulig som få,
lite knäpp och svår att förstå
Inte lätt att förstå sig på
Jag har så svårt att låta dig gå

Men förstås jag är en fighter, slutar aldrig slåss
Kanske sant att min lott är att alltid vänta
Men en man på min post slutar aldrig kämpa
Vet inte riktigt vad jag kan förvänta
Men inne i min hjärna har jag dig inpräntad
Den här klockan slutar aldrig klämta
Om du glämtar på min dörr finns det mer att hämta
Du förstår den här mannen slutar aldrig längta
och på dej, slutar jag aldrig tänka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0