Jag fick ett brev!

Mange du är fan en av det absolut bästa människor som jag någonsin har träffat. Känner igen mig så oerhört mycket i dig, du är en människa som alltid finns och som alltid ställer upp och som ger en ny kraft på ett konstigt sätt.. Världens bästa lyssnare är du också, och så gillar jag all tänkvärd musik som du skickar. När man är som mest nere så är du den enda som kan göra så att jag får ett litet leende om så bara för en sekund. Det är en oerhörd kraft och styrka som du kan förmedla. Tror du måste ha ett av det största <3 som finns. Den som lyckas fånga ditt hjärta kommer vara lycklig resten av livet.

Hur som Mange.. det som jag vill säga dig är att du är världens goaste och charmigaste killen med det största hjärtat! Är oerhört glad och tacksam för att jag har fått lära känna dig. Tack för alla gånger som du alltid har funnits för mig!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-03-02 @ 08:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0