God knows i´ve tried

Ja det vet bara gud.
Gud och jag vet vad som försigår bakom denna lugg. (det som finns kvar)
Just nu är det bara fina tankar :)
Det är så gott att må gott. Och tänk vad lite som ibland krävs för att komma dit.
Eller lite och lite..
Jobbat förmiddag idag första gången på något år. Trodde jag skulle vara helt trasig idag men nej.
Jag är pigg mår bra, HÄRLIGT MANGE!
Idag har jag inga planer. Städar lite nu, damtorkar och ska damsuga. Tvättar lite.
Har fotbolls träning kl 19. Ska gå dit en sväng men inte träna. Har lite ont i knät än men det
är mkt bättre idag än det var igår. Igår var det soppa i hela knät tror jag.
Det gick trögt på nå vis och ioförsig jag kan inte böja mig ner idag men men :)

Nu ska jag forsätta med mitt städeri :)
Kan det bli kaffe sen :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0