Everybody´s going to the party...

Livet är en fest va!!
Alla goda ting är tre.
Ett tu tre så säger det bara PLING!
Ett pling som kan vara hur grymt som helst.
Och då menar jag inte Rambo grymt utan
fantastiskt grymt.

Grymt kanske är ett ord jag andvänder ofta.
Jag gillar det. Du är grym!!

Drar man ordet till sin spets är det
bra, hård, kall, tuff, elak, häftig, cool [vardagligt], brutal, frän, ondskefull, omänsklig, barbarisk, ondsint, inhuman, bestialisk.
Alltså ett otroligt allsidigt ord och kan andvändas i olika samanhang.
Jag andvänder det från den goda sidan.
Bra=Bäst.
Hård=ibland
Kall=ibland
Tuff=Ständigt
Elak=Aldrig
Häftig=Enormt
Cool=Faktiskt
Brutal=Nej nej
Frän=I mina ögon!
Ondskefull= haha nej inte det heller
Omänsklig= På sätt å vis. omänskligt vacker!
Och resten behöver jag inte förklara för det är inte du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0