Love me where ever you are!

Att balansera mellan sanning eller saga är svårt.
Det är oftast roligast att ramla in på sago sidan.
Där finns allt man vill ha och inget ont som petar en i sidan
och påminner mig om att det faktiskt är så här det ska va
Sanning är ju oftast rå, bitter och kall.
Jag vill ha min sanning som min saga.
Jag försöker anstränga mig för att komma dit
Varje försök hitills har misslyckats.
Men en vacker dag och en vacker kvinna så kommer
det att bli en saga att leva med mig.
Jag vet vad jag har inom mig och att få dela med mig det
är min största dröm!
Men det gäller bara att komma dit och öppna ögonen!
Jag vet vad jag kan och jag vet vad jag vill!

Dagens Låt:
Razorlight – Wire To Wire - BBC Live Lounge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0