Konstig dag!

Shit vilken konstig dag jag har haft idag.
Vaknade på sämsta möjliga humör.
Men det är som är skönt är att det är så mycket bättre nu.
För nu är det bra och jag är på bättre humör.
Det behövs bara lite rätta tankar i skallbenet.
Börjar det bra så är ju det bra.
Börjar det som idag kan det ju bara bli bätte sen.
Har börjat ladda inför helgens äventyr.
Tror att det kommer att bli något utöver det vanliga!
Torsdag-Fredag-Lördag.
TUUT TUUT TUTTE :)
Nu laddar jag för work work.
Kolla lite hockey. Nyss ätit inget roligt allt. Korv å makaroner.
Jag behöver lite insperation när det handlar om laga mat.
Jag tycker att det är så kasst att laga åt sig själv så fyy.
Men jag gillar att laga mat. Men är det bara jag så blir det oftast något som går fort och är enkelt.
Klipp imorrn. Gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0