Jag har...

....blivit family guy possesed!
....spart skägg. Snart ett minne blott.
....haft en rolig helg trots begravning av min söta farmor...
....spelat innebandy och fotboll.
....planerat februari ang. tränings dos. kommer att bli en hård månad!
....ska planera mat väg i februari. helst fettfri kost. (idé bomba mig gärna)
....skulle behöva gå ner 3-4kg. tycker att 88kg är lite väl för 185 över havet.
....har en enkelt räknad BMI på 25.7 det sägs att 19-25 är ideal. 26-30 är övervikt
....kan ju dock dementera att jag är överviktig :)


Ser fram emot helgen som fan..
Torsdag - Stockholm med Roger och Mange S
Fre - Sön - Helsinki med Roger, Stette, Janne, Spa, noooomin, Kejsarn, Bult och bergarn
Sön - Fotboll sen jobb!!!! LOOOOOOOOOVIN IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0