Om alla bara..

Om alla bara vore som jag....
Om alla bara vore som jag vart skulle vi då vända oss?
Om alla bara vore som jag vart skulle då världen ta vägen?
Om alla bara skulle älska som jag vart skulle då all kärlek ta vägen?

Jag skulle kunna be er alla att bara fara och flyga men vart skulle jag då vara?
Jag vet min plats jag vet mitt bås..
Jag kommer alltid att finnas där ALLTID OAVSETT!!


Det finns folk som inte gillar mig speciellt mycket för min historia!!
Men kan man ändra den?
Kan man döma en bok efter vad andra tycker?
Kan man tycka att en film är dålig bara för att plutten säger det??
Kan man ångra ett betyg på en dålig recension?
Kan man säga att ju mer man vet ju bättre blir det?

Jag hatar att bli dömd men jag förstår att jag blir det!!
Jag har verkligen gjort något som inte passar min lifestyle.
Jag har kapat längst knöklarna.
Vad kan jag göra åt det?
Vad hjälper det att jag ber på mina bara knän?
Vad ger det att jag hatar mig själv?
Vad spelar det för roll vad andra säger?
Hur många kulor ska jag ta i mitt bröst?
Hur många sår ska läka?
Hur många gånger ska jag behöva säga att jag är en idiot?
Hur många nätter ska jag behöva ligga sömnlös?

Jag fattar inte att allt det här är för dig plutt.
Jag fattar inte...

Aldrig någonsin har någon fått mig med hook line & sinker.
På det här viset!!
Jag kommer från ett 8 årigt förhållande men diverse hack i maskineriet.
Men ALDRIG någonsin har jag vart så "fucked up" på en brud jävel som jag är på dig..

Jag skulle offra allt jag skulle ge allt jag skulle göra allt!!!
Du är allt jag vill du är allt jag vill ha!!

Puss söta PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Magnus..jag har inte fått personer att tycka illa om dig som du skriver..den personen du tänker på hade nog bestämt sig redan innan...snälla tänk inte på det! Ta hand om dig!

2010-02-06 @ 09:36:30
Postat av: Magnus

Nej det skrev jag inte. Inte att du fått utan mer att jag fått. Men det ska jag ha åxå.



detsamma

2010-02-06 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0