Ge dig för fan!!

Nu börjar jag bli less på att det ska snöa hela tiden!!
Jag börjar bli less på att inte kunna tanka bilen för den är täckt av is.
Måste defrosta den på något vis.
Känns som att brorsans garage kan bli dess hemvist några timmar idag när jag vaknar.
Skulle tanka nu på morgonen men fick inte upp tanklocket.
Stod och bankade is på ST1 men fick inte upp det. :(
Jaja dom har iallafall skottat av gården här så jag kan parka på den.
Körde fast här förra veckan så jag fick stå på en parkering brevid huset.
Måttligt imponerad!!
Har bara en natt kvar denna vecka ledig torsdag natt!
Rätt skönt. Kollade nu har jobbat 4 söndagar i rad.
Så nu blir det lååång helg. Tors-Måndag natt.

Har fått nån riktigt retlig hosta.
Får en känsla att jag skall spy men det räcker med en klunk vatten så blir det bra.
Rätt drygt hoppas jag slipper den när det blir sova dax.(läs snart)

Ska upp tidigare idag än igår. 16.45 är typ hela dagen :/
Skönt att sova men shit man blir vilsen.
Äta frukost halv sex på kvällen känns visset på något vis.

Har hittat på ett nytt hyggligt band.
Corroded
Påminner om Nickelback faktiskt.

På fredag blir det turné!!


My life is no more than a loosing game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0