Fredag!

Jo då så att..
Idag är det fredag och hela min lediga vecka har passerat som en potatis i en potatis press.
Det vart bara mos kvar av den.
Sitter och har precis druckit en kopp kaffe och lyssnar på lite ljuv musik.
Just nu 9 crimes med Damien Rice.
Grym artist. Rösten är lenare än en sked honung.

Funderar lite hur min dag skall utvecklas idag.
Om man bara skall chilla eller om ska bege sig ut på det breda utbuden som finns i
ett snötungt Hedemora?
Är det värt att gå ut och ta en öl?
Är det värt att sitta hemma själv och titta på en film med en öppen spis som värmer mina
kalla ben?
Är det värt? Vad är värt?

Imorrn blir det skrillor igen. 3 gången denna vecka :)
Kommer snart att vara iklass med Peter Forsberg eller inte :)
Skall även jobba imorrn i silosen på Jetlag White.
20-06 pheeeew :>
Jobb på söndag igen fast då på fabriken i Grådö.
Jaja nu ska jag sluta tugga och sätta mig och lira något spel på tv:n. Tv-spel :)

Ha en göttans Fredag så får vi se vad som händer för Mange Pää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0