Tuesday middle of the vecka.

Ja nästan(almost) mitt i veckan. Jag har ju som bekant 3 arbetsdagar kvar.
Lika så har dom flesta dagtidare. Dock har ju jag lyxen att gå på helg fredag morgon.
Det är en lyx som jag är värd. Jag är värd det bästa. Man ska inte behöva ta skit.
I Lördax jobbade jag som VÄRD på folkan i säter. :)
Nostalgi klubben hade ställt till med kalas.
ca 450 betalande var det som var där och shejkade och levde loppan.
Det var trevligt att vara nykter och se alla jumbotroner.
Kan ju tänka mig hur en annan är när det kommer till kritan ;)

Sitter och tittar lite på asos nu finns mycket kläder där att köpa.
Tror det blir en liten beställning. Kanske något par skor, ett par glajjor.
Kanske nån tröja. Får se. Ganska billiga saker att införskaffa.
Är fett trött på min garderob. Skulle haft en 20a över och byta ut hela skiten.
Kanske man skulle vara nöjd för ett slag igen.
Är jag pessimist?
Är jag en bitter fitta?
NÄÄÄÄ bara väldigt självkritisk och det är ju bra på ett sätt dåligt på lika många.

Gött att det var riktigt skönt ute inatt. Var ute å gick vid halv två då var det 11 grader i luften.
Sen sopade dom gatorna imorse. Halva stan var dammfylld.
Tur att man inte hade något fönster öppet :)

Nej nu ska jag bläddra vidare på asos.
Tjing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0