Tisdag

Tänkte till i bilen på vägen hem.
Tänk om man skulle sätta odds på dagen.
Mina odds skulle vara riktigt bra.
Eftersom jag är så pass bra människa så borde jag ha bra odds?
Det enda minus jag har i mitt liv är att jag inte sorterar sopor.
Jag kastar allt i samma påse.
Jaaaa jag vet jag skäms för det.
Men har du kollat på hur det ser ut vid min soptunna?
Det är vackrare på soptippen.
Där står en trasig lampa.
En halv sängram.
En kast spya :)
Inte konstigt heller när halva maffian bor i området.
Snart hittas ett gammalt hölster från tidig zeb macahan tid.
Och en halvrökt cubans ciggar och kanske ett hästhuvud.
Allt kan hända frågan är bara vart oddsen ligger.

Getto gangster.
Men det är väl så det är
Allt kan ju inte vara skitbra hela tiden
Men å andra sidan så jo.
Titta bara på mig skitbra hela tiden.
Kung vart jag än är.
Det är bara så det är.
Jag ska fatta mig kort
Jag är den kraft som du har letat efter släpp allt du har kvar bara glid med.
Det är jag mot världen det är bara hänga med.....

haha jag är rolig jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0