tänker än.

Jag har setat i soffan och tänkt en hel del idag.
Utan att för den delen komma fram till några banbrytande lösningar.
Jag vill gifta mig jag vill ha hus jag vill ha barn jag vill ha allt och lite till.

Tänkt lite på allt som hänt den senaste tiden.
Kanske är det bara att släppa allt som jag tänker på.
Kanske jag bara ska ge upp på det jag tror mest på.
Jag kommer nog aldrig att få min vilja fram endå.
Det känns ungefär som att tro varje dag att man ska vinna på lotto.
Det funkar ju liksom inte rikitgt bra.
Man blir endå bara misshandlad av sig själv.

Kan inte allting bara få en lösning då?
Kan inte allt bara fungera som jag vill?
Kan inte bara mitt hjärta sluta slå?
Kan inte bara jag sluta gå?

Men nej jag kan inte.
Mitt hjärta kommer aldrig sluta slå.
Jag kommer aldrig sluta gå.
Efter regn kommer solsken!
JAG STÅR KVAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0