Tänker lite.

söndag.
fantastisk kväll igår.
gjorde bort mig som vanligt.
jag är så trasig.
jag vet att jag inte ska göra så här.
men jag tänker på en viss person hela tiden.
och det är det enda jag vill.
jag har aldrig varit så här säker på min sak.
någonsin.
jag är helt säker på att detta inte bara är en storm som passerar förbi.
hela mitt hav stormar hela jag är till för dig.
jag är så säker på att det skulle vara så bra du å jag.
har aldrig någonsin kännt så här för någon.
men nu ska vi inte ens prata.
jag ska ge dig tid.
jag har väntat hela mitt liv på dig och jag kan vänta resten av mitt liv...
jag gör allt för dig ALLT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mange..

Man ska ALDRIG ge upp kärleken.. Det är det enda i livet som man inte får ge upp.. Med tanke på att du är världens goaste kille så hoppas jag verkligen att hon kommer inse att hon inte har råd att mista dig.. (Jag vet vad jag talar om ;) )

Kärlek e det bästa som finns, men kväven den inte med svartsjuka.. Visa istället vilken underbar kille du är och att hon är värd dig, det bästa..

Kram på dig och ge aldrig upp.. <3

Du är en hejare på att kämpa, så kämpa även för kärleken..

2010-04-11 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0