Reverse, Rewind.

Jag skulle kunna skriva till dig och berätta att du är precis lika vacker som en solnedgång i stilla havet.
Jag skulle kunna skriva till dig och säga att när du ler skiner solen.
Jag skulle kunna skriva till dig att fick jag chansen att väcka dig skulle det vara det vackraste som finns.
Jag skulle kunna skriva till dig och säga vågorna i mig är större än hawaii´s.
Jag skulle kunna skriva till dig och säga att du är det bästa jag har träffat trots att jag vet att det är mkt mer att lära känna.
Jag skulle kunna skriva till dig och säga du är allt jag vill ha och lite till.

Men jag gör inte det.
Jag bespar dig plågan att du inte ska behöva känna något.
Jag kommer alltid att finnas här men inget kommer att bli något som bara känns jobbigt.
Aldrig mer en förhoppning eller en gnutta tanke från mig på dig.
Jag kommer alltid att stötta dina val och kommer alltid vara en bra vän till dig.
Jag kan tyvärr inte göra så mycket mer.

Jag kommer aldrig mer att fatta eld för en liten gnista.
Jag är evigt tacksam för det som varit.
Jag är evigt fundersam över det som inte blev.
Jag är evig.

Kommer alltid försöka vinna.
Kommer kanske inte alltid vinna men jag vet i mig att jag försökt och gjort allt jag kan.
Nästa gång springer jag fortare och mer rejält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0