Klotter

Sitter och tittar på en film och väntar ut tiden.
Tiden står still men filmen går.
Det handlar om dejting.
Och partner som inte hör av sig.
Och skräcken som sprider sig när den andre inte hör av sig.
Det är ju sjukt egentligen.
Jag har iallafall kommit fram till vad jag är.
Vart jag står och vad jag kommer att ta mig till i min framtid. ;)

Nu får jag iallafall åka till vårdcentralen och få min dom på axeln.
Hör av mig sen när jag varit där.
Hejdå dagboken!!

Tack så mycket vårdcentralen!! Ni är sååå duktiga och sååå kompetenta.  :(
Var direkt till avesta efter jag varit på apoteket och hämtat ut medicinen som VC gav mig.
Dom gav mig IPREN!!! Jag har tagit en nu och har faktiskt mycket ondare i axeln nu än tidigare.
Kanske tack vare att han klämde och bökade..
Magnus ska åka ner till avesta imorrn bitti direkt.
För idag fanns det inge folk på röntgen och  timmar i väntetid.
Jag tar smärtan till imorrn.
Min smärtgräns är snart nådd.
Tack Vårdcentralen.
Tack!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0