Jag ramlade omkull och tog mig upp igen, och sen ramlade jag omkull igen

Ibland önskar jag att jag vore 15 igen.
Allt var så mycket enklare på den tiden.
-Hej får jag chans på dig. -Nej. -Ok hej då....
Nu ska man trillskas och gå igen om allt 82 gånger.
Sömnlösa nätter, ångest och rädsla.
Vad händer om man får ett nej magnus jag tror inte det.
Kommer jag bli ensamast i världen?
Kommer det alltid bli jag emot er?
Eller är det kanske så att det är ni emot mig?
Ähh jag vet inte...
Jag tar var dag för var dom kommer.
Men det tar lång tid att bygga en pyramid.
Jag ska hålla på i många år med det.
Alla grundstenar är inte ens på plats.
Tänk då hur det kommer att vara när vi närmar oss toppen!!

Kom nu så sova ska :)





Du var sötare än dom men jag slängde bort det igen
Jag slängde bort nån slags vän...
Om du vill ha mig, nu kan du få mig
Du fattar ingenting

Åh, gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0