It´s just one of those days.

Jag vill bara sätta mig i bilen och köra till bensinen tar slut.
Bara ta mig härifrån för en stund.
Jag kan ju tanka bilen för att ta mig hem igen.
Men just nu vill jag bara dra.
Har haft en vedervärdig dag på jobbet därav denna känsla.
Jag ska sova bort den. Men det skulle vara skönt att bara dra iväg en sväng
nånstans. Bara ett tag. Så folk kan sakna mig dom som nu gör det.
Känner det ömma i halsen igen och lite hosta och lite snorig.
FINNS INGEN TID!!
Jag har så mycket annat att göra än att vara förkyld.
Ska införskaffa mig pollentabletter omgående ska vara med i tid iår.
Säger så varje år blir aldrig så något år. Men iår så :)

Överviktig

Ja jag är det.. Det är sant. Om man ska följa tabeller till piunkt och pricka så är jag det.
Haha. Jag tar inte så allvarligt på det för jag vet inte om jag kan se mig själv som överviktig.
Eller ska jag?
Är jag en tjockis? VA?
Nja jag tycker inte det så det så.
Jag är nog överdjävligt nöjd med min kropp.
Gäller bara att hålla den i skick.
2 many chips påsar och så säger det ploffs.
Men jag äter ju väldigt sällan chips så.
Kanske en gång varannan månad.
Godis kanske en gång per vecka. Då menar jag allt godis. Japp kexchocklad.
Köper en påse kanske varannan vecka.
Jag har blivit duktig på det där tycker jag.
Förr var det nästintill varje dag.
I´m a simple man
Good simple man :)


Inte tjockis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej mange p du är inte överviktig...nästan för smal..skit i bmi och vad alla tabeller säger, huvudsaken är att man mår bra!

2010-04-21 @ 07:12:30
Postat av: Anonym

hur vet du det?? :)

2010-04-21 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0