Härlig gott fredag!

Globen kokade igår! Jag önskade att jag var där. 
Sjukt när 13050 personer bär fram ett lag som det var igår.
Djurgården har inte varit speciellt bortskämda med detta enorma publik stöd
som Järnkaminerna visade upp igår.
Ett tag var det som ett kokande turkiskt fotbolls derby.
Helt galet att titta på. Jag låg i soffan och fick rysningar.
Det är just nu det bästa som finns.
Att få rysningar för publik stöd och trycket som lyfter lag.
Jag vet inte om jag är störd på något vis.
Svårt att förklara för dom som inte är intresserade av idrott.

Men å andra sidan kan jag få rysningar för ett bra framträdande i idol.
Allt handlar om känslan.
Jag skulle få rysningar av dig med.
Och det är ju på ett bra sätt :)

Min axel är inte alls bra idag!!
Det värker som bara den i den.
Måste ha sovit på konstigt vis inatt :/
Men jag knaprar mina citadon ihopp om att det skall släppa.
Jag ber till högre makter att det ska.
Jag sa till fotbollstränaren att jag kanske kunde vara med och spela match imorrn om det saknas folk
Men nu idag så är det nog inge bra.
Jag måste vara lite smart.
Försöka iallafall ;)

Fredag idag!
Gött mos även fast jag varit hemma hela veckan.
Fredag är alltid fredag.
Synd att RA inte visar hela sitt vackra leende för mig.
Men snart kommer Fortuna le mig i ansiktet!
Jag känner det på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0