Fredag.

Då var det fredag och helgen infinner sig för mangep :)
Jag har haft en riktigt bra dag på jobbet.
Gick och sa för mig själv hela natten -kompis det går bra nu!!
Ska snart sova fast jag egentligen inte vill. Solen skiner in genom mina fönster och jag är sugen på att göra något. Fast jag vet att sova är bra gött det med. Bara sova och aldrig mer vakna.
Nej det låter inte bra det heller. Jag vill ju vakna, så fort jag ska sova vill jag vakna. Och ta mig an dagens utmaningar. Alltid finns det något att ta tag i.
Dagens grej är städa, titta på innebandy klockan 19. Sen vet jag inte riktigt. Blir nog som vanligt bara hem och softa i soffan. Jag är för mentalt slut för att gå ut och ha roligt. Man blir lätt det tycker jag. Mentalt slut och fysiskt tipp topp.

Jag tänkte lite inatt på jobbet. Det är ju sjukt med tjejer. Konstiga varelser!! :/
Om man visar uppmärksamhet då är det noll intresse.
Om man är en som visar andra tjejer uppmärksamhet då så.
Hur kan det vara så?
Vill man bara knyta knuten runt fingret för att den är ju bra att ha ibland.
Men vanliga dagar skakas den bort som ingenting.
En fis i rymden en droppe i havet!

Men det spelar ingen roll, jag vet vart jag står och kan stå för det.
Jag vill inget annat än att ha en speciell sessa där ute.
Alltid Oavsett. Jag är bara mig själv och jag är ganska bra på det.
Kanske ska vara lite mer spännande och inte lägga upp korten på bordet.
Sjukt att man ska behöva spela något spel för att etablera kontakt.
För att verka intressant ska man behöva vara något man inte vill vara.
Men jag kanske inte är just "den" som folk vill binda sig med.
Jag kanske är den som alltid får gå den här stigen själv.
Men jag gör det och jag gör allt för dig!


Men jag minns det såväl
Varför kärleken brunnit
Utav olika själ
Varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp
Trotts min väg vart lång kantats med gupp
Jag stått utan för din port så många gånger
Så många brev många sånger
Minns alla ord varje rad ja skrivit
En längtan så stor


Dagens Låt - Petter (Ft. Veronica Maggio) - Längesedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0