Bäst i världen.

Jag är nog bästa  mange som finnes.
Jag vet det och kan inte göra så mycket åt det.
Det är mer för er att gilla läget. ;)
Kan ju liksom inte rå för den form jag är stöpt efter!
Ring mina föräldrar och klaga. Dom som har fått mig till den jag är idag.

Men nu äter jag Citadon så allt är lite suddigt.

Har även kommit fram till att
Allt i livet handlar om kärlek.
Kärlek till vänner.
Kärlek till någon speciell plutt som finns just för dig.
Kärlek till allt som är runt dig.
Vissa punkter försvinner vid nån tidpunkt.
Kanske just den där plutten i ditt liv.
Men vissa och jag menar då bara vissa kommer att finnas där för alltid.
Utan att du kanske vet det.
Vissa att du vet det.
Det gäller bara att du tar hand om dom.
Det gäller att du vårdar dom.

Jag är en sådan som finns för folk.
Jag är en sådan som folk finns för.
Jag är en sådan som aldrig vandrar ensam.
Jag är en sådan som gör att mina vänner aldrig vandrar ensama.
Det står på mitt ben.
Det står i mitt hjärta.
You´ll Never Walk Alone.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-04-07 @ 18:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0