Audere Est Facere...

Även fast det förknippas med något som jag inte
vill beblanda mig med så är det just orden
jag vill åt och vad dom betyder.

Audere Est Facere=Att göra är att våga.
Vågar man inte så vinner man inte.
Satsar man inte så kan man inte heller vinna.
Allt handlar ju bara om risker som man är villig att ta.
Vågar man?
Vad kan hända?
Är det värt?
Ju mer tiden tickar i mitt liv så blir mitt svar bara JA JA JA.
Vi har inget att förlora längre!!
Tiden går och det enda vi får är gråa hår.
Mer tveksamheter.
Mitt hjärta slår bom bom bom.
Det är antingen all in eller att kasta in handuken.

Bli en försliten mejeriarbetare som bara går på rutin.
Men nej... Jag vill vara del av något större.

Jag vill vara din bästa vän.
Jag vill ha din hand.
Jag vill vara ditt lejon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0