Why do you treat me like a pokemon

Jaha gott folk. Ny design på bloggen.
Kanske inte något banbrytande eller sensationellt.
Men iallafall en omstart i mitt bloggande.

Varför ska du läsa här då?
Ja en sak kan ju vara att du är intresserad av dom där ögonen
och vad dom ser i livet.
En annan sak kan vara om du kanske behöver lite motivation i träning.
Jag kommer att lägga upp hur jag tränar när jag tränar.
Jag kommer att gå in djupare i mig utan att peka på någon.


Igår tränade jag.
Det vart löpbandet en halvtimme 5 km kom jag på det.
Sen biceps. 30 kg 3x12 reps.
Bänk 45kg 3x12 reps.
Axlar 40 kg 3x15 reps.
Enhands hantelrodd 15kg 50reps på varje arm.
Sittups 100raka 50 sneda.
Plankan 100 andetag raka och varje sida.

Tanken är att köra detta program minst 3 gånger i veckan.
Denna vecka blir det tisdag torsdag och lördag.

Kroppsfett i % 14
BMI: 25.7



Kan tipsa om en bra sida om du har dåligt med motivation på dina övningar
http://www.muscles.se/styrkeovningar/


Tack för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0