Dreamcatcher.

Vilken jäkla lång natt det vart då :)
jag har så konstiga drömmar så det inte är sant.
Jag tappar bilnycklel på byggen i falun.
Jag skottar cement.
Jag köper korv av krister bergfeldt.
Ja herregud säger jag.
Vaknar och är alles svettig.
Snacka om att vakna och inte ha en aaaning om vart man befinner sig och vad man gör.

Åt tacos igår kollade på film spelade tv spel.
Rätt trevligt om du frågar mig.

Camilla: Be tomas lyssna på "Shadows Fall" och "As i lie dying" tror han skulle uppskatta det :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Hej Bror

As i lie dying hade han tydligen massa skivir med. Den andra gruppen har jag ingen koll på om han vet vilka det var men har sagt till att han ska kolla.

Du skriver som en riktig författare.. Jag hoppas du skriver ner alla dina tankar, funderingar och dikter i en bok.. Magnus memoarer...



Kram kram

2009-09-28 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0