Can you handle the taste???


Jag börjar med att uttrycka mitt fullständiga HAT emot svenska spel!!
Jag hatar allt som har med dom att göra!!
Dom bara likt tjejer leker med ens känslor!!
Man får 1.000.000 på dom två första skrapen SEN DÅ????
Fy fan vad besviken man blir.
Samma med tjejer man får en vecka kanske två SEN DÅ???
Ska bara ha å ha ;)
Okej jag är syrligt ironisk i mitt inlägg.
Men lite förbannad blir man mest på svenska spel.
Tjejerna ja ni är ju ett kapitel för sig.
Can´t live with you but can´t stay the hell away neither!
Svårt när man är magnetismen själv åxå.
Bara flockar sig runt mig.
Men jag ser längre än så. Jag ser mer än du tror.

Idag är det match. Fiorentina - Liverpool. Tror på x2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0