As i lie dying



Jag har lekt i PS. Man kan göra fantastiska saker i det bara man tar sig tid att hålla på.
Detta kanske inte är fantasktiskt men jag gjorde den på ~5 minuter.
Jag har lust att bli kung på PS. Men å andra sidan har jag lust att bli kung på mycket :)

Har tagit ett stort beslut och gjorde det igår. Det blir ingen seriös innebandy satsning från min
sida i vinter utan det blir korpen. Känns som att det räcker. 2 gånger i veckan blir det.
Och jag har då tid att sköta om min kropp som jag vill.

Lön imorrn och den är ytterst välkommen kan jag lova er.
Normalt hade det varit ett spritt i kroppen och sugen på att gå ut.
Men imorrn ska jag bara vara hemma.
Ska äta tacos har jag tänkt. Eller ska göra en specialare.
Hårda skal (fat modell) köttfärs och ost. in i ugnen nån minut.
Sen alla taco tillbehör som skall havas till.
Jag har en bild hur det ser ut och djävlar om det inte blir så :)

/ see you another day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0