Torsdag.

Idag är det torsdag gott folk. -5 på bil termometern  :/
Ärtsoppa å pannkaka?
Eller bara massa tok?
Jag har en känsla av att det kommer att bli en bra dag.
En tok bra dag är känslan.
Mitt humör inatt har varit bland det bättre på listan.
Vet inte riktigt varför bara toppen!
Hur skönt som helst.

Gjorde massa bus innan jag gick hem.
Egentligen skit dryga saker för förmannen som började kl 6.00.
Tejpade ihop läppsyl. Tejpade för knappen på datorn. Satte ihop alla gem till en lång orm.
Men jag skrattade så lite kul var det.
Fick sms på hemvägen : "-kul med tejp :) eller hur?"
Men det spelar ingen roll vad det är så får jag ut för det.
Det behöver nödvändigt vis inte vara jag men oftast så är det jag :)
Jag är en buse som gillar att busa ;)


Kommentarer
Postat av: Emil P

haha vem jobbade förmiddag ? :)

2009-10-16 @ 21:54:56
Postat av: mamma.. hehe hon var skapligt nöjd :) //emma

2009-10-20 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0