Söndag.

Idag var det söndag. Och jag har inte mått så bra. Trött och lite bakis. Så jag har legat i soffa hela dan som synes och kollat på fotboll. Ätit en kebabrulle. Druckit Cola. Ätit Godis.
Bara dåliga saker. Men det kan man behöva ibland!!

Jag kan bli trött på mig själv. Jag vill ju bara visa hur mycket jag tycker om en viss människa men jag gör bara fel.
Allt jag gör blir fel! Jag vet inte hur jag ska lösa det här mer än att bara visa vad jag vill och känner.
Men jag tror inte att det räcker jag tror att det är kört. Jag kommer alltid att gilla den här människan mer än någon annan. Jag kommer alltid att se upp till människan i fråga. Men hur mycket jag än vill knyta upp knuten så är det någon annan som drar åt den. Jag vill ju bara vara din!! Jag vill bara ha dig min!!

Dagens låt: Vår betong - Jacco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0