Som en handske på din hand.

Jag passar alla.
Jag är töjbar jag är stretch.
Jag värmer dig när du är kall.
Jag kramar dig när du känner dig ensam.
Jag tar allt du vill röra.
Jag gör allt för dig.
Du är min ägare du är min hand.

----

Såg att man kunde köpa musik på spotify vilket är riktigt bra.
Man har ju hittat några låtar där som man skulle vilja ha i ipoden.
7:- per låt. inte farligt 84:- för en skiva med 12 låtar är helt och fullt överkommligt.
Jämfört med tex cdon tar 9,90 för en låt och 99:- för en skiva.
Du tjänar 16:- vad får man för 16:- då ?
En påse gott å blandat kanske.

Jag tycker synd om dig som är krasslig :(
Get well soon!!

Jag skulle vilja spela löjliga familjen!
Tvättmaskin fixad tack kära mor & far.
Vad skulle jag göra utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0