Skapad av sand

Som ett sandkorn som har en mening.
Ett sandkorn som vet att det måste vara med i matchen.
Ett sandkorn som med tusen miljoner andra skapar något
Utan just det här sandkornet så kanske inte du märker något
Men jag gör och alla runt det här sandkornet.
Det finns alltid någon som saknar någon.
Det finns inte alltid någon dom saknar dig.
Men det kommer alltid finnas någon som saknar mig.
Kanske inte du men alltid någon.

Tänk om man skulle se tankebubblor!
Ojojoj vad mycket matnyttigt man skulle kunna få se då.
Jag tror att människor tänker på otroligt roliga saker som andra inte anar.
Men jag tror att man kanske skulle bli paff och överraskad.
Tänk att gå ner i Stockholms T-central och se alla tuttar i tankebubblor.
Jag tror att många killar tänker på formen av kvinnor.
Inte snuskigt i det, det är ju fina saker vi snackar om. :)

Dagens grej.
Jag har tänkt på porrfilmer idag.
Och nej inte som du tror!! ;)
Vad är det för jubelåsna som kommer på titlarna till dessa skrutt filmer.
Kan ju bara kolla i tv menyn och dra ett exempel.
-Oh jösses, sa flickan
-Tropical asses on fire
-Expert guide to oral sex -...
So on so on so on.
Same shit diffrent name.
Skaffa bättre fantasi om ni ska göra något som endå verkar vara så stor marknad!!
Du ser bara min tankebubbla där.
Titlar på porrfilm. Innehållet blir tack men nej tack vänligt men bestämt! :)

Ha en bra dag.
Min chocklad doppade jordgubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0