Plötsligt händer det!

Ja så är det verkligen. Plötsligt händer saker man inte tror.
Man måste alltid titta framåt och inte försöka titta på det som varit.
Jag menar att man inte ska glömma det som varit absolut inte.
Bara att det är ju endå det som är framför oss är det som vi ska leva i.

Skulle jag ta chansen om den skulle dyka upp??
Ja helt jätte ja. :)

Dagens citat: "Varför pekade du finger åt mig?"
Dagens svar: För att jag gillar dig. Kärlek börjar alltid med bråk  :)
En bra fråga men ett bättre svar. 1-0  :))

Dagens citat2: "Bollen är ju rund precis som thomas brolins mage"
Sas av en full finne som bor i london när jag pratade med honom nyss på telefon.
Han sa att dom skulle leda med 3-0 i halv tid men ... " "   :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha..ja du svarade ju ärligt på den frågan iaf..:) synd att jag inte såg det då..lr tur beror på hur man ser det..:)

2009-10-05 @ 17:07:06
Postat av: m

allt är ju relativt :)

2009-10-05 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0