Mr Tambourine man

Onsdag idag.
Dax för veckan innebandy kör på higgen idag då.
Brukar vara skoj brukar vara jobbigt men såå skoj.
Ska nog åka ut till jobbet och träna lite innan idag åxå.
work out work out.

Nu får det bli helg!!!
Jag var så sliten inatt men har sovit mer idag så då är det bara köra på.

Have i ever told you i like you alot? If you haven´t understod here it comes: I like you, i like you alooot  :)
Snart bara 15 dagar kvar!!!
Då har jag även semester en vecka.
Kan va skönt att ha då man kan fixa i ordning i hemmet man skall till!

Jag har mina ideér hur det ska se ut.
Fixa en brasa första kvällen jag sover där? Kan ju du vara säker på!!  :)

Kommentarer
Postat av: Syster

15 dagar till vad???? Får du lägenheten då??? Nått d behöver till den???? Vart var det det var förresten... Ska du va ledig å fixa med den en v eller vad ska du göra??

2009-10-15 @ 21:09:52
Postat av: magnus

japp en ledig vecka d[. f;rsta veckan i november.

Da ska det skruvas m.m.

2009-10-16 @ 00:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0