Känslor svallar över

Ju mer jag försöker verka oberörd ju starkare blir mina känslor.
Ju mer jag inser vad du är för mig ju starkare blir mina känslor.
Vissa säger att jag inte tycker om dig utan att just grejen att få tag på dig.
Bara för att det är omöjligt tycker jag om dig mer å mer.
OM det skulle vara så varför skulle då jag ens lägga ner min tid på dig?
Varför skulle jag ens ägna en tanke åt ditt håll?
Då kan jag ju hellre ödlsa alla mina känslor på något annat.
Det är ju dig jag vill ha! inte "grejen" att fånga något som springer fortare än mig.
Jag vet inte om det är dumt men jag har aldrig känt så här för någon.
Aldrig har mitt hjärta slagit så hårt för någon människa förut.
Och allt är för dig!!

Hittade en passande textrad som jag saxar:
"Jag förstår nu, men vill inte förstå för det känns"
"Det händer att jag ser dig när jag blundar riktigt hårt
Och jag önskar att du ligger kvar där du låg då"

Ibland känner jag bara fy fan för känslor!!
Underbara men ack så svåra att hantera...

Mycket under isen nu men har bara en vecka kvar i detta skithål.
Sen ska jag ta tag i så mycket.
Så mycket så jag ska försöka glömma mina känslor.
Det är nog den enkla vägen ut, frågan är ju om jag har ork nog att gå den svåra och stå kvar här och hoppas på ett tåg som jag missade avgången på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0