Just another inlägg

Jag har fått en känsla inombords
Hur det känns kan jag inte förklara med ord
Det känns som stenen jag burit på har försvunnit

Jag vet att det kommer att hända något snart
Jag vet bara inte vad det är
Men jag tror att det är nånting fantastiskt

Jag älskar att få bra vibrationer i kroppen
Även fast jag inte vet vad det är som ska hända
Men jag tror att det är nånting bra

------
Undrar vad som händer med mig på morgonkvisten.
Det känns som jag kan sitta här och kasta ur mig evigheter med ord.
Ord som bildar meningar och meningar som bildar stycken
Stycken som bildar blad blad som bildar sidor
Sidor som bildar allt jag tycker
Tyckeri som bara jag kan formulera till små ord

Jag har fått höra att jag är ganska bra på att skriva
Men jag tycker att det är det enklaste i världen att göra
När jag väl sätter igång så finns det inget stopp
Jag måste på något vis kväva det jag har på tungan
Skulle jag skriva allt det här så skulle det bli en hel del.

Det finns iallafall några som är här och läser och vissa kanske gillar det
andra kanske skrattar åt det. Vad vet jag?
Det är endå en skön sak att få ur sig saker som kan handla mellan allt
från svordommar över fryst falukorv till tårar för makalös kärlek.
All this in one man. That´s me people!

Kommentarer
Postat av: Camilla

And at least me LIKE..... SKRIV EN BOK!!!! Spara ner allt du skrivit nånsin i bloggen. Blir nog en bok i framtiden..

Love sis

2009-10-07 @ 19:03:10
Postat av: Mamsen

Skriv en bok jag vet att du kan

.

kram

2009-10-10 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0