Fredag.

På fredag ska Magnus göra något han aldrig gjort förr.
Han ska gå på modevisning och visa upp kläder.
Lite nervös är jag. Men det e bara bra det.
Är man inte nervös är det ingen spänning.
Är det ingen spänning är det onödigt?
Det som är lite synd är ju att det är två modevisningar i stan samtidigt.
En på Centrumgallerian och sen den på hökargallerian som jag skall vara på
så då vet ni vart ni skall gå va :)
Tisdag är det iallafall idag. Innebandy träning på schemat.
Ska bli skoj skoj.
Jag såg att lägenenheten börjar bli tom.
GÖTT. Kan man bjuda hem folk utan att skämmas för sig.
Som det är nu så får jag ju sitta här ensam och bara vänta ut tiden på dagen.
Så nästa månad är det bara att komma förbi till my humble palace.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Coolt, vilken tid är det?

Och hur går det med boken?

2009-10-20 @ 18:30:10
URL: http://www.filmrecension.nu
Postat av: Magnus

18.30 börjar det.

Nja jag jobbar på det :)

2009-10-20 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0