Detta fält måste fyllas i

Tänk att doppa en macka i ett glas oboy kan vara så gott!!
Jag tänkte lite idag (ovanligt va?) -tänk om jag skulle skriva en bok. Vem skulle bli glad av den?
Vad skulle det vara för slags bok? Ska det vara en historia om Magnus Pettersson 30 still counting days?
Skulle det vara om en kille som inte finns?

---
Jag tänker att det handlar om en kille som heter Sebastian. Kliver upp varje dag halv sex packar massäcken och traskar sina 2 kilometer till en skitig fabrik och sitter och svetsar i 8 timmar.
Kommer hem funderar på livet och varför allt har blivit så förbannat jävla inrutat.
Varför kan inte jag vara mer punk. Varje dag tänker tanken på hur jvla skönt det skulle vara att skapa lite anarki. Varför kan inte jag tränga mig i busskön när jag tillåter alla andra få gå före mig.
Varför ska jag ta skiten? Varför ska jag alltid vara den som vart sist vald när det var dag för fotboll på rasten i mellanstadiet. Ett mellanstadie som bara är som en grå massa idag. Funderar varje dag på hur man ska skaffa en tjej. Sebastian är en vanlig kille som ingen märker trots att han är ganska populär bland stadens befolkning dom flesta vet vem han är men ingen är riktigt den där riktiga. Det är mycket yta i Sebastians liv. Ytliga vänner Ytligt beetende. Men det är bara han som vet vad som egentligen försigår inom kroppens skal. Ingen vet hur mycket som finns att ge av Sebastian. Ingen vet hur mycket man kan ta för alla får ta hur mycket dom vill. Han säger aldrig nej han sätter sig aldrig emot. Det finns så mycket kärlek i den där kroppen. Som han aldrig kommer att få utlopp för. Han skulle kunna ge dig allt. Han skulle kunna ge dig allt det där som du bara drömmer om finns.
---

Haha se upp alla bokskrivare snart sitter jag här med en riktig snyft historia till bok.
Jag har ett motto att bjuda på idag.
-Jag kan bara jag vill. Det tror jag stämmer så mycket på mig. Och jag vet vad jag vill men jag vet bara inte hur jag ska klara av det!!
Fast det är ju liksom lite tvärtom mitt motto.
Men hela jag är ju som en tvärtom kille.
När man inte ska då gör jag.
När man ska då gör inte jag.
Suck.

En natt kvar sen är det helg.
Pablo Fransico står på schemat på fredag.
Det ska bli sjukt jäkla skoj.

Godnatt min choklad skatt

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja ja, en bok... Vill läsa om Sebastian... Nyfiken... Första signerade exet till syster tack... Kram kram

2009-10-09 @ 11:15:30
Postat av: Stefan Bergfeldt

Skriv upp mig på en bok också, bara Sebastian gör revolution på slutet, om inte annat genom att säga ifrån när någon försöker tränga sig i kön på Konsum, och vara jävligt stolt över det. Kanske inte en tuppkam och nitbälte, men ändå jävligt punk.

2009-10-09 @ 15:25:49
URL: http://blog.crswebb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0