Be a little bit smarter

Om du är lite smartare så är du lite bättre än mig.
Om du är lite snabbare är du lite före mig.
Om du är lite dig är du lite sötare än mig.
Om du är lite rebelisk är du lite mer punk än mig.

Hook, line and sinker jag sväljer hela skiten.
Lura mig, och du är lite lurigare än mig.
Nu till saken.

Ingenting kan stoppa mig.
Ingenting kan hindra mig.
Det enda jag kan göra är att tindra för dig.
Det enda jag inte kan göra är att blinda för dig.
Hur det än är så finns du alltid här.
Du har din plats på första parkett.
Det är som det är och INGET kan hindra det.

Hörde en sjukt bra låt inatt.
Love gun.
Kärleks pistol, skulle det kanske kunna handla om mange p?
Ja säger han. Nej säger du.
Vem ljuger och vem talar sanning?
Vem vet?
I´m clueless.
Fumlar runt med lyset släckt.
Hur ska jag hitta vägen ut när ingen vägleder mig?
Jag kommer inte gå över gatan förrens du håller min hand.
Det skulle vara så gott.
Godare än det gottigaste du gosat i dig.
Som en teddybjörn av chocklad doppade körsbär.
Grym att titta på men ännu grymare att smaka på.
Och jag är grym, Du är grym.
Let´s make a cruel world.
Rock it like a hurricane
Here i am!!

God natt min varma skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0