So i think he can dance



Ta dig tiden. 6minuter att kolla på denna video han är grymt bra.

Jag har blitt ett år äldre på papperet nu igen.
Har fått mycket grattis sagt til mig via facebook bla.
Och systersonen ringde och sjöng en fin truddilutt te mig :>
Mamma och Pappa och Mormor kanske morfar kommer förbi imorrn och fikar en sväng.
Måste städa upp efter helgens bestyr bara.
Var ju själv inte hemma utan lämnade lite folk hemma när jag gick på julbord.
Kanske inte så smart men jag är snäll pojke jag.
Julbord var fint siddu skulle ta det lugnt men det gick käpprätt.  :>
Hamnade i ett garage och drack grogg sen tillbaka till hotellet. för mer grogg.
Nej usch. På söndagen så var jag till bittes kl 12 och fick håret fixat och lite make up.
Sen hem och chilla till kl tre. Då var det dax att dra sig ner mot stan och visa upp lite kläder på modevisningen på julskyltningen. Det var samma butik som jag visade för sist som jag gjorde nu. eXy.
Det är skoj trots att jag kanske inte direkt är någon super modell.
Nu menar jag inte att jag är ful utan att jag kanske är lite för blyg för att kunna spela ut mitt rätta jag :)

Står på jobbet och väntar nu.
Allt tar sådan tid!!!
Mycket pass göra ibland.
Men måste hålla igång annars kommer jag att somna :)
Kommer att lägga upp lite kort och så från söndagen när jag får se dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0