Saru?

Trodde ni skulle bli av med mig va? :) så enkelt försvinner jag inte! Tar en kort uppdat. Jag har flyttat in kommit i ordning ganska bra. Har tavlor kvar hyllor kvar att mecka till. Har tvättmaskin kvar att hämta gör det imorgon. Har fortfarande ett öppet varmt välkomnande hjärta. Det är precis som vanligt :-D jag är glad nöjd och väldigt belåten. Det är en stor skillnad med Mange p. En glad jag är en bra jag. Ingen ser någon som hela tiden är ledsen. Lets put a smile on that face.... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj bror att höra att du ler..Det är du värd! Men man ska le för att man e glad inte för att behaga alla andra med ett leende.. Inte längesen syster hade ett leende men inte för att hon var glad... Skit me allt just nu..

Löv U Kramiz

2009-11-11 @ 20:16:28
Postat av: Sara

Beutiful...keep up the good work:)

2009-12-03 @ 11:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0