Brak Soppa

Helgen talar jag om. Längesedan jag hade en sådan här bra helg.
Jag har haft skit skoj.
Fredagen var vi hemma hos roger och kollade på hockey och drack pilsner.
Sen ner på 1½ och vidare på kingen. Det var faktiskt en riktigt trevlig dag.
Lördagen var ännu bättre. Jag åkte hem till reine och drack lite kaffe på dagen
medans dom andra klappträna drack öl :)
Sen fick jag mat hos mamman och pappan sen drog jag tillbaka till reine för att dricka öl.
Sen var det träff med deras tipsbolag som jag fick följa med på.
Vi satt på Wienarn och kollade på hockey drack öl åt gulash soppa och snackade massa tok:)
Jag och roger drog sedan till avesta för att förfriska våra redan snyggt överförfriskade kroppar.
Vi var på flying och sen på star och dansade lite samba :)
Man är ju lite bra på att vara bra alltså.
Som sagt längesedan jag har haft en sådan rooolig helg.
Jag orkar inte tänka så mycket nu utan väljer att bara vara magnus istället.
Det blir så mycket bättre på något vis än at försöka fixa hela livet i skallen.
Jag kommer liksom ingen vart.
Men nu djävlar gör jag det ;)

Till helgen som kommer ska vi nog till örebro och jaga kjolstyg!!
Jag Takida Roger och Takida Reine(även kallad Fabio Capello, Ron Jeremy, Starsky)

Riktigt bra!!
Härli gott!!
So don´t wait up for me


Imorrn blir det städ och tvätt dag.
Och så blir det kycklinggryta och ris

Life is good!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0