Naken blästrad och skitsur!!!

Ungefär så har jag känt hela natten, gått omkring arg som ett bi som jagat honung hela dagen men inte funnit en droppe.
Jag blir så arg när det aldrig kan vara som det ska, jag pratar jobb här.,.,.
Jag vet att man inte ska prata jobb och så för att ingen har det bättre än nån annan.
Men ibland funderar man lite hur dom tänker och hur dom planerar.
Just som det ser ut nu så kommer jag att få spendera hela natten till julafton i den pitoreska förorten Grådö Hills.
Inte riktigt lika bra som Beverly och snäppet bättre än Hagnesta...
Men hur som helst så känns det bittert.
Även fast jag tror att det löser sig jag blir bara så satans less när man ser att dom planerar körning så vi har och göra långt in på julafton även fast vi skall sluta 24.00 den 23. Glöm det Magnus GLÖM det. :)
Men vat the hell skit i det nu. .
Nu ska jag sova för att imorgon göra det som jag alltid brukar göra vid den här tiden på året. Handla klappar. Ute i tid? JAG? Tror du!!

Jag vill gå på konsert den 31 jan.
Fan jag vill verkligen gå en av mina favoriter kommer till sverige. 
Synd att ingen annan är intresserad av just denna artist.
För det hade varit sjukt nice att gå på!!
David Gray är det jag pratar om vill du gå med mig sa du? Hell yes let´s do it. 
It´s on the house!!
You, me and a  hole lot of love!

Nej sova nu mange sova nu..
Tjing tjong.
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0