Den perfekta julklappen!!

Jag vet den perfekta julklappen!!
Det bästa du kan tänka dig utav allt....
Det är ju inte vad som helst utan det är ju en....?....

Jag vet att julen är över skönt är det faktist.
Slippa allt fläng och allt härj och bara leva ut min dröm.
Det är väl det man gör lever sin dröm come on baby.
En dag kanske man vaknar och mycket saker är så annorlunda.
Tänk om det kunde vara så slippa så många monster och demoner.
Bara slänga på sig vingarna och åka till en annan dimension.
Frågan är ju om det finns?
En bättre version av det här som kallas mange.
Jag har iallafall utvecklat mig själv till något jag tror är något bra.
Inget känns bättre än det här!!

911 i´m coming home tonight.

Jag vet vad jag ska göra under 2010!!
Ask me and you shall recive!
If you want it come and get it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0